Realizované projekty
Back Propagace cestovního ruchu ve Středočeském kraji – PREZENTAĆNÍ SPOTY
Realizace: 28.10.2011 – 28.4.2013
Cílem projektu, realizovaného v období 28.10.2011 – 28.4.2013, bylo zvýšit povědomí o potenciálu Středočeského kraje s ohledem na využití volného času na jeho území prostřednictvím zajištění výroby a prezentace spotů v národních a nadnárodních TV stanicích a v prostorách Království železnic v Praze. Projekt prezentoval Středočeský kraj jako turistickou destinaci s dostupnými místy zájmu. Podporoval tak nárůst počtu turistů využívajících nabízené služby a prodlužování pobytu v regionu.
1. Spot prezentovaný v národních nadnárodních TV
Spoty byly vysílány na TV stanicích EUROSPORT, NATIONAL GEOGRAPHIC CHANNEL, MARKÍZA během září 2012.
Celkový dojem spotů byla upoutávka, která měla „navnadit" a upozornit na možnost vyžití a strávení volného času ve Středočeském kraji. Spot prezentoval místa a způsob vyžití.
Obsah spotů:
a) Téma propagace turistiky a cykloturistiky
b) Téma památky a gastro
c) Téma rybolov a lov
d) Téma golf
2. Spot prezentovaný v prostorách Království železnic
Dva pětiminutové spoty propagovaly jiný způsob cestování Středočeským krajem, než je tradiční automobil, a lákaly k využití železniční dopravy, která je příjemným a ekologičtějším prostředkem pro putování po krásách kraje. Spoty byly do 28. dubna 2013 prezentovány ve společnosti Království železnic http://www.kralovstvi-zeleznic.cz/, která se nachází v centru hl. města Prahy (situované v prvním a druhém podzemním podlaží administrativního centra Anděl City v Praze na Smíchově, stanice metra Anděl, Stroupežnického 23, Praha 5)..
Obsah spotů
a) Téma památky
b) Téma významné průmyslové závody, příroda a sport
Umístění spotů v Království železnic, a.s
Titulek tiskové zprávy i statistické tabulky vydané ČTK i ČSÚ za r.2011 – 2013 dokazují, že „Do středních Čech přijelo za toto období více turistů, přibyli hlavně cizinci". Znamená to, že hlavního cíle projektu „zvýšení povědomí o potenciálu Středočeského kraje turistických destinací na jeho území, a tím i zvýšení počtu turistů navštěvujících Středočeský kraj, případně počtu strávených dní" – bylo dosaženo.