Koncepce environmentálního vzdělávání, výchovy a osvěty Středočeského kraje

Koncepce environmentálního vzdělávání, výchovy a osvěty Středočeského kraje v letech 2003–2010

Koncepce EVVO Středočeského kraje v letech 2003–2010 byla strategickým dokumentem, který po teoretické stránce zajišťoval fungování krajského systému environmentálního vzdělávání, výchovy a osvěty do roku 2010. Krajská koncepce EVVO vycházela ze Státního programu EVVO ČR z roku 2000, z Programu rozvoje Středočeského kraje z roku 2001 a z Koncepce hospodaření s odpady.

Její součástí bylo hodnocení tehdejšího stavu EVVO, dále návrhová část s vytyčenými cíli v EVVO do roku 2010 a akční plán s vymezenými úkoly pro Středočeský kraj v oblasti EVVO. Koncepce EVVO SK se zaměřovala na 5 strategických oblastí – školství, mimoškolní výchovu dětí a mládeže, veřejnost, veřejnou správu a podnikovou sféru.

  • Oblast školství:
    • systematická EVVO dětí a mládeže v zařízeních Středočeského kraje
    • ekogramotní pedagogové a nepedagogičtí pracovníci
    • provoz mateřských škol, škol a školských zařízení šetrný k životnímu prostředí
    • kontakt dětí, žáků a studentů s přírodou
  • Oblast mimoškolní výchovy dětí a mládeže:
    • dobré podmínky pro práci a další vzdělávání pedagogů volného času a vedoucích dětských kolektivů
  • Veřejnost:
    • ekogramotná veřejnost
    • veřejnost cílevědomě zapojená do rozhodování o životním prostředí
    • veřejnost v kontaktu s přírodou
    • obyvatelstvo se silnou vazbou ke své domovině
  • Veřejná správa:
    • environmentálně vzdělaný úředník veřejné správy, zastupitel a pracovník organizace řízené veřejnou správou
    • regionální a místní systémy EVVO
    • provoz úřadů a budov řízených organizací šetrný k životnímu prostředí
  • Podniková sféra:
    • vysoká úroveň přístupu k otázkám ochrany životního prostředí ve všech podnicích Středočeského kraje, nižší počet firem zanedbávajících ochranu životního prostředí
    • dobré vztahy mezi podniky, veřejností a veřejnou správou v oblasti předávání informací o vlivech na životní prostředí a jeho stavu

Mimo zmíněné strategické oblasti byl v Koncepci environmentálního vzdělávání, výchovy a osvěty Středočeského kraje vytyčen cíl dostupnosti informací o životním prostředí a EVVO ve Středočeském kraji pro každého – krajský informační systém EVVO.


Aktualizace Koncepce environmentálního vzdělávání, výchovy a osvěty Středočeského kraje v letech 2003–2010

Na konci roku 2007 byla schválena aktualizace Koncepce EVVO Středočeského kraje v letech 2003–2010. Součástí aktualizace koncepce byl seznam priorit, které byly podporovány Středočeským krajem do konce roku 2010. Tyto priority vyplývaly ze schválených koncepcí:


19166820-pdf
19166797-pdf
18072203-pdf
17277395-pdf
17111248-pdf
16084106-pdf
16084093-pdf
16084076-pdf
16084067-pdf
16084046-pdf
16084054-pdf
16084037-pdf
16084006-pdf
16084019-pdf
16083962-pdf
16083855-pdf
16083869-pdf
V této složce nejsou žádné dokumenty nebo média.
Dokumenty
14 - Symptomy napadení stromů kůrovci ve smrkových porostech
Před 5 Roky uživatelem Ladislav Hofman
Schváleno
13 - Metody asanace kůrovcového dříví a ochrana skládek
Před 5 Roky uživatelem Ladislav Hofman
Schváleno
12 - Lýkožrout lesklý
Před 5 Roky uživatelem Ladislav Hofman
Schváleno
11 - Lýkožrout severský
Před 5 Roky uživatelem Ladislav Hofman
Schváleno
09 - Lýkožrout smrkový I
Před 5 Roky uživatelem Ladislav Hofman
Schváleno
10 - Lýkožrout smrkový II
Před 5 Roky uživatelem Ladislav Hofman
Schváleno
08 - Kůrovci na jehličnanech
Před 5 Roky uživatelem Ladislav Hofman
Schváleno
06 - Metody ochrany lesa proti lýkožroutu smrkovému
Před 5 Roky uživatelem Ladislav Hofman
Schváleno
07 - Současná kůrovcová situace a novinky v ochraně lesa
Před 5 Roky uživatelem Ladislav Hofman
Schváleno
05 - Aktuální situace s podkorním hmyzem na smrku v Česku
Před 5 Roky uživatelem Ladislav Hofman
Schváleno
01 - Kůrovec ničí naše lesy - výzva pro vlastníky lesů
Před 5 Roky uživatelem Ladislav Hofman
Schváleno
02 - Kalamitní kůrovcové desatero
Před 5 Roky uživatelem Ladislav Hofman
Schváleno
{title}
Right Now by

{title}

Right Now by