Tichá linka je sociální služba tlumočení znakového jazyka a přepisu mluvené řeči do textu online. Je určena lidem se sluchovým nebo kombinovaným postižením a umožňuje jim komunikovat se slyšícími lidmi bez bariér. Klient při použití zvolí vhodnou službu. Pokud komunikuje ve znakovém jazyce, vybere si online tlumočení a spojí se s tlumočníkem prostřednictvím videohovoru. Pokud komunikuje v českém jazyce, zvolí službu přepisu a spojí se s přepisovatelem skrze textové okno. Tlumočník/přepisovatel potom zprostředkuje telefonickou nebo osobní komunikaci či upraví nebo přeloží text.
Stáhněte si zdarma mobilní aplikaci Tichá linka
Textový hovor slouží pro telefonické spojení s krajským úřadem Středočeského kraje. Veškerá řeč našeho operátora je zároveň převáděna do textové podoby. Služba je vhodná zejména pro osoby se zhoršenou kvalitou sluchu, seniory či cizince, kteří preferují psanou formu komunikace. Máte tak vždy stoprocentní jistotu, že porozumíte všemu, co Vám říkáme.
Svůj dotaz můžete položit rovněž i psanou formou. V dolním řádku napíšete a odešlete svůj dotaz, ten bude přečten automatickým hlasem našemu pracovníkovi.
Služba je dostupná v pracovních dnech mezi 9-18 hod.
Scénář služby:
- Zadejte své telefonní číslo a klikněte na tlačítko "Zavolejte mi".
- Zavoláme Vám a zároveň se zobrazí okno pro online přepis.
- Po spojení s infolinkou dostanete písemný pokyn, že je vše připraveno a můžete se dotazovat.
- Svůj dotaz můžete položit rovněž i psanou formou. V dolním řádku napíšete a odešlete svůj dotaz, ten bude přečten automatickým hlasem našemu operátorovi.
Službu zajišťuje Krajský úřad Středočeského kraje prostřednictvím sociálního podniku Transkript online