Povinně zveřejňované informace dle § 5 odst. 3 zákona 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen "zákon"). Zákon o svobodném přístupu k informacím je obecně závaznou právní normou, která zajišťuje právo veřejnosti na informace, které mají k dispozici státní orgány, územní samosprávné celky a jejich orgány a veřejné instituce, jakož i další subjekty, kterým zákon svěřil rozhodování o právech, právem chráněných zájmech nebo povinnostech fyzických nebo právnických osob v oblasti veřejné správy, a to pouze v rozsahu této jejich rozhodovací činnosti. Zákon obsahuje taxativní výčet informací, které povinný subjekt musí zveřejnit. Mezi povinně zveřejňované informace se řadí i ty informace, které povinný subjekt poskytl individuálním žadatelům. Podle § 5 odst. 3 zákona povinný subjekt do 15 dnů od poskytnutí informací na žádost zveřejní tyto informace způsobem umožňujícím dálkový přístup. O informacích poskytnutých v jiné než elektronické podobě nebo mimořádně rozsáhlých elektronicky poskytnutých informacích, postačí zveřejnit doprovodnou informaci, vyjadřující jejich obsah.

Agregátor obsahu

Zpět Informace k investiční akci „II/337, most ev.č. 337-007 Močovice“

Předmět žádosti:
Krajský úřad Středočeského kraje (dále jen „krajský úřad") obdržel žádost o poskytnutí informace dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, v platném znění (dále jen „InfZ"), ve které je žádáno poskytnutí informací týkajících se realizace investiční akce s názvem „II/337, most ev.č. 337-007 Močovice" – číslo objednatele: S-1093/DOP/2018.

Poskytnuté informace:
V souladu s ustanovením § 14 odst. 5 písm. d) zákona InfZ, byly žadateli předmětné informace poskytnuty:

1. Bylo Dílo, na základě shora uvedené smlouvy o dílo (včetně jejích dodatků), ze strany STŘEDOČESKÉHO KRAJE (dále jen Objednatel) převzato od Zhotovitele a to ať už jako celek nebo po částech?
Ano, bylo převzato.

2. Kdy došlo ke kolaudaci Díla?
Kolaudační souhlas je datován 27.2.2020.

3. Pokud docházelo k převzetí (předání) částí Díla průběžně do zkušebního provozu (popř. předčasné užívání) o jaké konkrétní SO (stavební objekty) a termíny se jednalo?
Rozhodnutí k předčasnému užívání je od 6.11.2019 na celou stavbu.

4. Bylo ze strany Objednatele placeno Zhotoviteli na základě dílčích daňových dokladů (faktur) vystavených Zhotovitelem vždy 1x za kalendářní měsíc (dle Článku IV. Platební podmínky, odst.4.2 SOD) a to zejména na základě: písemně potvrzeného a odsouhlaseného výkazu (který písemně odsouhlasil zmocněný zástupce objednatele a stavebním dozorem (dále jen TDS), tj. soupisu řádně provedených prací a dodávek za kalendářní měsíc (dnem uskutečnění zdanitelného plnění je poslední den tohoto kalendářního měsíce) v rámci Díla?
Ano.

5. Pokud Zhotovitel vyhotovil měsíční soupis skutečně provedených prací, dodávek a písemně je zmocněný zástupce objednatele a TDS je potvrdil a odsouhlasil - žádáme o poskytnutí těchto soupisů skutečně provedených prací a dodávek za období:

- od 01.09.2018 do 30.09.2018

- od 01.03.2019 do 31.03.2019

- od 01.04.2019 do 30.04.2019

- od 01.05.2019 do 31.05.2019

- od 01.06.2019 do 30.06.2019

- od 01.07.2019 do 31.07.2019 – pokud byl za toto období měsíční soupis skutečně provedených prací, dodávek vyhotoven a předložen k odsouhlasení.

Informace zaslána žadateli v příloze.

6. Splnil Zhotovitel povinnost o dodání veškerých dokladů nezbytných ke kolaudaci v dostatečném předstihu a poskytnul veškeré součinnosti při kolaudaci?
Poskytl součinnost, doklady byly dodány po termínu dle SOD.

7. Splnil Zhotovitel povinnost dodání všech dokladů prokazujících splnění provedení díla v souladu s podklady uvedenými v Článku I. této SOD?
Splnil.

8. Splnil Zhotovitel předmět díla, který je detailně uveden v Článku I, odst. 1.6 této SOD?
Splnil v potřebné míře pro danou stavbu.

9. Pokud Zhotovitel využil možnosti aktualizace Harmonogramu dle podmínek uvedených v SOD a Objednatel ji schválil, žádáme o poskytnutí všech aktualizovaných Harmonogramů.
HMG po ZBV 3 a ZBV 6 = dodatek č.1

10. Pokud vznikla v průběhu provádění Díla překážka prokazatelně z viny Objednatele a doba provedení Díla byla prodloužena, žádáme o poskytnutí informací o všech překážkách (dotčené SO, datum, doba trvání překážky).
Z viny Objednatele nedošlo.

11. Žádáme kopie stavebních deníků vedených Zhotovitelem, ve kterých Objednatel přímo nebo prostřednictvím osoby vykonávající stavební dozor, upozornil na zjištěné nedostatky v průběhu prací.
SD zaslány žadateli v příloze.

12. Vykazovalo Dílo jakékoliv vady či nedodělky, které znemožnily Objednateli převzít Dílo?
Ano.

13. Vykazovalo Dílo drobné vady a nedodělky, které nebránily Objednateli Dílo převzít a tudíž nebránily k řádnému užívání Díla?
Ano.

14. Žádáme kopie stavebních deníků vedených Zhotovitelem ve kterých vyzývá zmocněného zástupce objednatele (popř. TDS) k převzetí konstrukcí díla (prověřením prací), které budou další činností zakryty nebo se stanou a nepřístupnými (např. výztuž-armatura).
SD zaslány žadateli v příloze.

15. Žádáme kopie stavebních deníků vedených Zhotovitelem ze dne: 25.09.2018, 07.11.2018, 11.11.2018, 12.11.2018, 12.12.2018, 26.02.2019, 10.05.2019, 03.06.2019, 18.06.2019, 24.06.2019, 02.07.2019.
SD zaslány žadateli v příloze.

16. Splnil Zhotovitel svou povinnost dokončit dílo tak, že řádně a úplně zhotoví dílo podle článku I. SOD a v souladu s článkem VIII.odst.8.2 SOD, tedy bez vad a nedodělků?
V termínu 8.11.2019 ano bez vad a nedodělků bránící užívání.

17. Byla splněna i nedílná součást řádného splnění díla – předání všech písemných dokladů potřebných k užívání a provozování díla, které se vztahují k těm částem díla, které zhotovoval nebo dodával Zhotovitel ve smyslu této SOD (a to i prostřednictvím svých poddodavatelů) a to předáním jejich originálů?
Dílo se používá na základě kolaudačního rozhodnutí, takže ano.

18. Pokud Zhotovitel splnil svoji povinnost dle Článku X odst. 10.1 této SOD a objednatel úplně dokončené dílo převzal – žádáme o poskytnutí kompletní kopie písemného protokolu o předání a převzetí díla.
Informace zaslána žadateli v příloze.

19. Pokud Zhotovitel vyhotovil měsíční soupis skutečně provedených prací, dodávek a písemně je zmocněný zástupce objednatele a TDS je potvrdil a odsouhlasil - žádáme o poskytnutí čitelné fotodokumentace, která byla přiložena k fakturaci za období:

- od 01.06.2019 do 30.06.2019.

- od 01.07.2019 do 31.07.2019.

Informace zaslána žadateli v příloze.

20. Byla Objednatelem resp. jeho TDS odsouhlasena akreditovaná nezávislá zkušebna na průkazní a kontrolní zkoušky dle příslušných kapitol TP, TKP a ZTKP?
Byla odsouhlasena.

21. Pokud byla akreditovaná zkušebna odsouhlasena – předkládala bezodkladně objednateli (TDS) výsledky jednotlivých zkoušek?
Ano, předkládala.

22. Byla splněna povinnost Zhotovitele, že při vyúčtováni každé části ceny díla dodavatel přiloží k příslušné faktuře jen přiměřený počet fotografii postihujících průběh zhotovení dané části díla?
Ano.

23. Předal Zhotovitel Objednateli při předání díla a při případném odstranění vad a nedodělků pořízenou fotodokumentaci v jednom vytištěném vyhotovení a jednou v digitální podobě?
Odevzdal.

24. Použil Zhotovitel k provádění Díla nebo jeho části společnost 2LL s.r.o. IČ: 04044789?
Dle zápisů v SD použil.

25. Byla společnost 2LL s.r.o. IČO: 04044789 objednatelem písemně odsouhlasena k provádění Díla nebo jeho části?
Nebyla.

Zpracoval: Odbor dopravy
Poprvé zveřejněno 31. 08. 2022