Povinně zveřejňované informace dle § 5 odst. 3 zákona 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen "zákon"). Zákon o svobodném přístupu k informacím je obecně závaznou právní normou, která zajišťuje právo veřejnosti na informace, které mají k dispozici státní orgány, územní samosprávné celky a jejich orgány a veřejné instituce, jakož i další subjekty, kterým zákon svěřil rozhodování o právech, právem chráněných zájmech nebo povinnostech fyzických nebo právnických osob v oblasti veřejné správy, a to pouze v rozsahu této jejich rozhodovací činnosti. Zákon obsahuje taxativní výčet informací, které povinný subjekt musí zveřejnit. Mezi povinně zveřejňované informace se řadí i ty informace, které povinný subjekt poskytl individuálním žadatelům. Podle § 5 odst. 3 zákona povinný subjekt do 15 dnů od poskytnutí informací na žádost zveřejní tyto informace způsobem umožňujícím dálkový přístup. O informacích poskytnutých v jiné než elektronické podobě nebo mimořádně rozsáhlých elektronicky poskytnutých informacích, postačí zveřejnit doprovodnou informaci, vyjadřující jejich obsah.

Agregátor obsahu

Zpět Informace k událostem organizovaných krajem

Předmět žádosti:

Krajský úřad Středočeského kraje (dále jen „krajský úřad") jako povinný subjekt obdržel dne 10. 12. 2021 žádost o poskytnutí informace podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „InfZ").
V žádosti požaduje poskytnutí následujících informací:
? Jaké události byly realizovány Vaší institucí, resp. v její gesci, a to v letech 2019, 2020 a 2021.
- konferenci
- kongresů
- školení
- společenských událostí
- pronájmů prostor
- cateringů a jiných obdobných událostí
- pronájmů prostor
- pronájmu IT/audio/video a/nebo odborné techniky potřebné pro ozvučení, přenos apod.
- tlumočení
- případně dalších obdobných akcí
? Dále Vás zdvořile žádám o uvedení následujících detailnějších informací:
- o konkrétním místě konání (např hotel, kulturní dům, restaurace apod.) všech jednotlivých událostí (včetně online formy)
- o celkové finanční částce, která byla za jednotlivé události uhrazena a komu
- o počtu delegátů, popřípadě hostů, kteří se dané události zúčastnili.

? Rovněž Vás žádám o poskytnutí informací, jakým způsobem byly jednotlivé události zadány:
- jako veřejná zakázka malého rozsahu bez jakéhokoli poptávkového řízení
- jako veřejná zakázka malého rozsahu na základě poptávkového řízení (kolik bylo osloveno subjektů, jakým způsobem a které)
- jako veřejná zakázka na základě zadávacího řízení dle zákona o zadávání veřejných zakázek
- celou akci jste dělali sami?

Dopisem č. j. 157569/2021/KUSK ze dne 20. 12. 2021 byl žadatel povinným subjektem informován o prodloužení lhůty pro poskytnutí informací o 10 dní a dále dopisem č. j. 154329/2021/KUSK ze dne 30. 12. 2021 byl vytván k uhrazení částky za mimořádné vyhledávání informací.

Poskytnuté informace:
V souladu s ustanovením § 14 odst. 5 písm. d) zákona InfZ, byly poskytnuty předmětné informace za odbory, u kterých nebylo nutné mimořádně rozsáhlé vyhledávání informací.

Za Odbor majetku:
Odbor majetku realizoval v roce 2020 událost spojenou s projektem " Participativní rozpočet Středočeského kraje" a to setkání s navrhovateli nejúspěšnějších projektů.
- Setkání se konalo v sále Zastupitelstva Středočeského kraje v budově Krajského úřadu Středočeského kraje.
- Za catering s obsluhou byla uhrazena částka ve výši 43 470,- Kč, paní Marcele Mezerové, IČO: 746 11 842
- Akce byla naplánovaná pro 60 hostů.
- Událost byla zadána formou objednávky dle Směrnice č 163. o majetku Středočeského kraje a majetku příspěvkových organizací.
Za Odbor personální:
V letech 2019, 2020 a 2021 oddělení vzdělávání pořádalo pouze interní školení zaměstnanců krajského úřadu. Školení byla realizována týmem interních lektorů (zaměstnanců) - nebyla zadána jako zakázka, jelikož neproběhlo žádné finanční plnění.
- Veškerá tato školení probíhala v budově Krajského úřadu Středočeského kraje
- Tematicky byla školení zaměřená na nástupy nových zaměstnanců (školení BOZP a PO, školení mentorů, vstupní vzdělávání atd.) a proškolení v interních systémech (E-spis, Ginis, atd.)
- Například interního školení "E-spis – elektronický referátník", které probíhalo v PC učebně krajského úřadu, se zúčastnilo 323 zaměstnanců v rámci 27 kurzů.


Informaci zpracoval: Dne 03.01.2022 Odbor legislativně právní a krajský živnostenský úřad